[25.4.2025 klo 14:30] Netbox oli saanut järjestelmänsä kuntoon yhden jälkeen ja verkkolaskujen lähetys ja yrityshakemisto toimivat taas normaalisti. Pahoittelut kaikille, joita ongelma koski.

[25.4.2025 klo 9:30] Netboxilla on ollut aamusta saakka tekninen häiriö ympäristössään. Arvio katkosten korjaamisesta on puoleenpäivään mennessä.

Ongelmat vaikuttavat Laskupiste-palvelussa verkkolaskujen lähetykseen, jos operaattoriksi on valittu Netbox, sekä yritystietojen hakuun Netboxin yrityshakemistosta. Verkkolaskujen lähetys Apixin kautta onnistuu kuitenkin normaalisti. Voitte aktivoida tämän palvelussamme kohdasta Yleiset – Asetukset – Yritysasetukset – Yleiset – Operaattorit – Verkkolaskujen lähetys.