Osalla käyttäjistämme on ollut ongelmia epäonnistuneiden sähköpostien seurannassa. Tämä on tarkoittanut, että jos sähköpostin lähetys ei ole onnistunut, esim. viallisen sähköpostiosoitteen tai täynnä olevan vastaanottajan sähköpostilaation takia, ei tästä ole lähetetty ilmoitusta eikä tämä myöskään ole näkynyt lähetystiedoissa. Ongelma on ollut palvelussamme viime lokakuusta lähtien. Pahoittelut kaikille, joita ongelma on koskenut.
Seuranta toiminut muilta osin
Jos sähköpostin lähetys on toiminut normaalisti tai sähköposti on raportoitu roskapostina, niin tästä on tullut tieto normaalisti lähetystietoihin ja roskapostista on lähetetty ilmoitus. Ongelma on siis koskenut vain epäonnistuneita lähetyksiä ja vain osalla käyttäjistä. Ko. sähköpostit ovat näkyneet etusivun Epäonnistuneet lähetykset -widgetissä, jota kannattaa jatkossakin seurata ja olla tarvittaessa yhteydessä asiakkaaseen varmistuakseen, että asiakas on saanut sähköpostin.
Ongelmista raportointi
Tämäkin ongelma löytyi käyttäjämme ilmoittamasta ongelmasta palvelussa. Kiitokset Kristiina sinulle! Jos kohtaatte ongelmia tai teillä on kysyttävää palvelustastamme, olettehan yhteydessä tukeemme.