Olemme ottaneet Freshdeskin käyttöön parantamaan jo ennestään kehuja kerännyttä tukipalveluamme. Uuden työkalun avulla pystymme vastaamaan eri kanavista tuleviin tukipyyntöihin keskitetysti yhdestä paikasta ja tämä tulee nopeuttamaan vastaamista mm. Facebookin kautta tuleviin yhteydenottoihin.
Tukipalvelu vastaa jatkossa uudessa support@laskupiste.fi osoitteessa. Tämän lisäksi uusina väylinä on julkaistu chat, joka on käytettävissä sekä nettisivuillamme että itse palvelussa, sekä kokonaan uusi tukisivusto. Tukisivustoon pääset kirjautumaan samoilla tunnuksilla kuin Laskupisteeseenkin. Se sisältää keskustelufoorumin lisäksi Ratkaisut-osion, johon on siirretty aiemmin palvelun FAQ-osiossa olleet kysymykset vastauksineen, sekä Tiketit-osion, jonka kautta voit luoda uusia tukitikettejä sekä näet luomasi tiketit.
Keskustelualueet
Keskustelufoorumi on tarkoitettu kaikille Laskupisteen käyttäjille sekä siitä kiinnostuneille. Sen kautta hoidamme tiedotusta, mm. uusista versioista, sekä mahdollisista muista tärkeistä asioista. Vihjeet ja neuvot -osiossa voit joko neuvoa tai pyytää neuvoa Laskupisteen käyttöön liittyen. Foorumilla on omat keskustelualueet myös kehityspyynnöille sekä ongelmien raportoinnille. Voit lukea sisältöjä kirjautumatta, mutta aiheisiin vastaaminen tai uusien luominen vaatii kirjautumisen.
Ratkaisut
Tähän osioon olemme tuoneet aiemmin nettisivuillamme olleita ohjesisältöjä sekä palvelussamme olleen FAQ-osion. Ohjeita löytyy kattavasti niin käyttöönottoon kuin muihinkin myöhemmin vastaantuleviin asioihin liittyen. Samat sisällöt on nähtävissä myös chatin kautta.
Haku
Voit hakea sekä Ratkaisu-osion että keskusteluaiheiden sisällöstä helposti yhdellä kertaa yläosan hakutoiminnolla. Jos olet kirjautuneena, voit hakea myös tekemiesi tikettien sisällöstä.
Tiketit
Jos lisäät uuden aiheen ”Kehityspyynnöt” tai ”Raportoi ongelmasta” keskustelualueisiin, luodaan näistä automaattisesti myös tiketti tukeemme. Jos et halua, että muut näkevät tikettisi, voit joko lisätä sen tukisivuston kautta tai lähettää sen meille jotain muuta kautta, kuten sähköpostilla support@laskupiste.fi -osoitteeseen.
Chat
Chat-palvelun saat auki nettisivuillamme sekä palvelussa oikeassa alanurkassa olevasta ikonista. Palvelemme chatissa pääsääntöisesti arkisin klo 9 – 11 ja 12 – 15, mutta saatamme olla tavoitettavissa myös muina aikoina. Jos emme ole paikalla, voit jättää chatin kautta meille viestin, ja olemme yhteydessä mahdollisimman pian.
Chat-ikkunan alareunasta saat FAQ/UKK -valintaa painamalla kätevästi näkyviin samat ratkaisusisällöt kuin tukisivustolla. Tästä voi olla erityisesti hyötyä silloin, kun ohjeessa on tarkat stepit mitä tulee tehdä, sillä tietokoneella käytettäessä voit pitää chat-ikkunaa auki samalla kun liikut palvelussa ja näin ollen voit suorittaa samalla ohjeen mukaisia toimintoja.